logo
slide1 slide2 slide3 slide4 slide5 slide6 slide7 slide8

Forretningsbetingelser

BESTILLING

Køb trin-for-trin

Find den ønskede vare.

Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "Læg i kurv".

Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. 'Opdater kurv', hvis du vil se prisen efter ændringerne.

Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder "Gå til kassen".

På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse.

Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik "Forsæt".

Bekræft ordre - opsamling af bestilling og en data du har indtastet.

Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på "Afslut køb". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

Alle kontrakter indgås på dansk, ligesom alle priser er inkl moms og andre afgifter.

Du kan til enhver tid se dine tidligere ordre ved at logge ind under feltetet ordrestatus på forsiden
i venstremagin. Her skal du indtaste ordrenummer og ordrekode som står på mail som du
modtager ved din ordreafgivelse.

BETALING

Hos Dansk Restlager ApS, kan du gebyrfrit betale for dine vare på 2 måder:

1. Betale med Dankort. du betaler ikke gebyr..

2. Betale til Nordea e-betaling, Danske Bank eller BG Bank net-betaling.
Kan kun anvendes hvis du har konto hos disse pengeinstitutter
du betaler ikke gebyr.


3. Erhvervsdrivende og forbrugere i udlandet kan indbetale direkte til vores bankkonto.
Svendborg sparekasse reg. nr.0815 Konto nr. 0000051098

4. Betaling fra offentlige virksopmheder, herunder skoler, insttutioner m.v. foregår
med elektronisk fakturering ved opgivelse af EAN-lokationsnummer og vare bestillers navn.

5. Betaling fra Grønland og Fæøerne se afsnit på forsiden Levering Danmark, Grønland

Dansk restlager har et samarbejde med Nordea Finans og kan derfor også hjælpe dig med at finansiere dine nye møbler.


Lån op til 40.000,- kr. til køb af møbler

Dansk Restlager kan også hjælpe med at få dine nye møbler finansieret. Vi har indgået et samarbejde med Nordea Finans, der kan tilbyd dig et lån på helt op til 40.000,- kr. til køb af nye møbler.

Via dette link til Nordea Finans får du mere information og mulighed for at udfylde og sende din ansøgning om lån til køb af møbler.


LEVERING

Hvor du end bor i Danmark, har vi en fast leveringspris på kr. 295,- incl. moms uanset hvor meget du køber. Dette gælder også Bornholm, Fanø, Ærø, Læsø, Samsø eller andre ikke brofaste øer.

På leveringsdagen skal der være nogen på adressen til at modtage varerne. Alternativt kan det aftales at varerne stilles i et udhus/garage eller lignende. (dette er på eget ansvar).
Skriv gerne på ordren hvilken leveringsdag der passer dig. Under alle omstændigheder kontakter vi dig pr. telefon for at aftale leveringen helt præcist.

Vi har som målsætning af levere din bestilling inden for 3 hverdage. Skulle der opstå problemer med restordre etc. vil du blive kontaktet og informeret om forventet leveringstid.

Vi levere med to forskellige transportselskaber og hvem der er transportør til dig vil fremgå af din faktura.

Levering til Grønland og Færøerne

Hvis dine varer skal leveres til Grønland eller Færøerne skal du ikke betale dansk moms i følge
lovgivningen.

Derfor skal du følge nedenstående fremgangsmåde:

1 Du udvælger de varer som du ønsker at købe i butikken, og her vil du se priserne inkl moms.
du lægger varene i indkøbskurven og går til kassen og vælger betaling.

2 Under næste punkt som er forsendels vælger du
Levering Grønland og Færøerne og når du går videre til næste punkt,
vil du nu se at momsen er fratrukket din ordre og herefter fortsæter du bare videre i proceduren.
Du kan under hele bestillingen gå tilbage, eller fortryde.

3 Når vi har modtaget din ordre, booker vi plads hos rederiet.og sender dig en mail med
bookingnummer, og forventet ankomstid hos dig,

4 Det bestilte beløb hæves først, når vi har modtaget kvitering fra rederiet at de har modtaget din ordre.



FORTRYDELSE

DER ER 14 DAGES RETURRET PÅ VARERNE, REGNET FRA DEN DAG DE MODTAGES. HVIS DU VÆLGER AT FORTRYDE ET KØB, SKAL DU BLOT RETURNERE VAREN I VÆSENLIG SAMME STAND OG MÆNGDE, SOM DU MODTOG DEN. NÅR VAREN ER MODTAGET RETUR OG GODKENDT, REFUNDERES KØBSPRISEN TIL DIN KONTO INDENFOR FÅ DAGE. OMKOSTNINGER TIL RETURNERING SKAL DU SELV AFHOLDE.

VARERETURNERING FOREGÅR TIL VOR LAGERASRESSE DANSK RESTLAGER APS INDUSTRIVÆNGET 7 A, 5700 SVENDBORG, BEMÆRK AT VI IKKE MODTAGER PAKKER SENDT PR. EFTERKRAV. RETURNERING KAN OGSÅ SKE VED AT NÆGTE MODTAGELSE ELLER AFLEVERE VAREN PERSONLIGT HOS OS. DET ER IKKE ET KRAV, MEN EKSPEDITIONEN FREMMES, HVIS FYLDESTGØRENDE INFORMATION FØLGER PAKKEN - EKSEMPELVIS KOPI AF ORDREBEKRÆFTELSE, REGISTRERINGSNUMMER OG KONTO NUMMER FOR BANKKONTO, HVORTIL REFUSION KAN FOREGÅ, KOPI AF EVT.FORUDGÅENDE KORRESPONDANCE MV.

VED KØB AF MØBLER, SENGE OG MADRASSER ER DEN INTAKTE EMBALLAGE ALTID EN VÆSENLIG DEL AF VARENS VÆRDI. EMBALLAGEN SKAL DERFOR ALTID SENDES MED RETUR, FOR AT BETINGELSERNE FOR AT UDØVE FORTRYDELSESRETTEN ER OPFYLDT.

PÅ VARER FREMSTILLET I SPECIAL MÅL SÅ SOM MADRASSER, BOKSMADRASSER TOPMADRASSER M. M.SOM ER FREMSTILLET EFTER DINE ØNSKER, BORTFALDER DIN FORTRYDELSESRET NÅR DU AKTIVT AKSEPTERE DETTE.
NÅR VI HAR MODTAGET DIN BESTILLING KONTAKTER VI DIG PÅ TELEFON FOR AT KONTROLERE MÅLENES RIGTIGHED OG AFTALE OM LEVERING. NÅR DU AKSEPTERE KØBET AKSEPTERE DU SAMTIDIGT AT FREMSTILLINGEN KAN GÅ IGANG OG DIN FORTRYDELSESRET BORTFALDER.




REKLAMATION

Dansk Restlager ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Dansk Reslager ApS indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Dansk Restlager ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Dansk Restlager ApS
Rantzausmindevej 111 A
5700 Svendborg
Telefon 66 12 48 30
Email faltum@mail.tele.dk

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Dansk Restlager ApS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

PERSONDATA

Ingen personlige oplysninger der registreres hos Dansk Restlager ApS, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Dansk Restlager ApS.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".
Vi anvender logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos Dansk Reslager ApS på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos Dansk restlager ApS, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra Dansk Restlager ApS. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere